Суббота
28.06.2025
05:21
Категории раздела
Словники
Методичні рекомендації
Біографії письменників
Роботи моїх учнів
Посміхнись, читачу!
Цікаво знати
До уваги батьків!
До уваги учнів!
Світ моїх захоплень
Дидактичний матеріал
Виховна робота
Мої нагороди
Мої нагороди
Нововведені твори
Нововведені твори
З досвіду роботи
Календарно-тематичне планування урокік української
Календарно-тематичне планування
презентації
презентаці
відео
відео
Вход на сайт
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 153
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Сайт Петрученко Антоніни Миколаївни
    Главная » Статьи » До уваги батьків!

    Темперамент дитини

    Темперамент дитини

     

     

     

    Батькам

    Запропонована методика дасть можливість довідатися про особливості нервової системи Вашої дитини, що допоможе організувати індивідуальний підхід до кожного учня. Тому намагайтеся бути об єктивним та справедливим у своїх відповідях. Підкресліть ті особливості поведінки, які найбільш характерні для вашої дитини. Домінує той тип темпераменту, де найбільше підкреслених відповідей.

    Темперамент дитини

    1.   Любить галас метушню навколо себе.
    2.   Відчуває велику потребу в близьких людях, які могли б підтримати, заспокоїти.
    3.   Часто роздратований чимось, збуджений, неспокійний.
    4.   Швидких відповідей на будь – які запитання від дитини чекати не слід.
    5.   Любить роботу, яку потрібно робити швидко.
    6.   Діти вважають вашу дитину веселою.
    7.   У дитини часто змінюється настрій.
    8.   Частіше мовчить у товаристві дітей.
    9.   не наважується заговорити першим з іншими людьми.
    10.   Не любить галасливих ігор, віддає перевагу усамітненню.
    11.   Уміє довго гратися, або виконувати завдання, не відволікаючись.
    12.   Любить похвалитися, прикрасити події.
    13.   Часто не може всидіти на місці.
    14.   Його легко засмутити.
    15.   Довше за інших зберігає працездатність., не втомлюється.
    16.   Легко переключається з одного доручення на інше.
    17.   Нетерплячий, незібраний, особливо не любить чекати.
    18.   Віддає перевагу копіткій роботі, яка не потребує швидких реакцій.
    19.   Швидко втомлюється, відключається, перестає слухати.
    20.   Вірить в себе, легко переносить невдачі.

    Сангвінік – 1, 6, 12, 16,20.

    Холерик – 3, 5, 7, 13, 17.

    Меланхолік – 2, 9, 10, 14, 19.

    Флегматик – 4, 8, 11, 15, 18.

      Рекомендації щодо взаємодії з дітьми з різними типами темпераменту: 

    Сангвінік

    •  При спілкуванні вимоги до дитини повині бути максимально справедливими.

     •  Варто давати вихід енергії, стимулювати розкриття потенціалу, здібностей.

    •  Потрібно виявляти довіру до дитини, здійснювати підтримку, закріплювати віру у власні сили.

    •  Не давати доручення, пов'язані із довготривалою монотонною діяльністю.

    •  Допомогу давати у формі відкритої дружньої підтримки.

    •  Бути максимально вимогливими при скоєнні дитиною навіть незначних порушень

    •  Така дитина швидко втомлюється від одноманітних занять, швидко руйнуються звички.

    •  Коли дитина недоброякісно виконала завдання, змусити теж саме завдання виконати ще раз.

    •  .Формуйте стійкі інтереси, розпочату роботу навчіть виконувати до кінця, виробляйте з раннього віку стійкий інтерес, терпіння, цілеспрямованість.

    •  Навчіть дитину дорожити дружбою із старими друзями.

    •  Використовуйте його лідерські здібності в колективі.

    Флегматик

    •  Давайте детальний інструктаж дитині щодо здійснення певної діяльності.

    •  Не карайте за повільність, некмітливість.

    •  Стимулюйте вияв щирих почуттів дитини, залучайте його до цікавої діяльності, що розвиває почуття, емоції.

    •  Необхідно уникати доручень пов'язаних з високим видом діяльності.

    •  Під час читання творів, в процесі гри, ознайомлюйте дитину з різновидами почуттів, правильно виявляти їх, співчувати, радіти.

    •  Вітайте кожен вияв самостійності дитини, непомітно допомагайте у складних справах.

    •  Навчіть правильно переключати увагу під час виконання завдань і раціонально використовувати час.

    Холерик

    •  Не гальмуйте активність дитини у формі прямої заборони.

    •  Не задовольняйте примхи дітей заради того, щоб вони не нервувалися.

    •  Раціонально використовуйте енергію дитини шляхом переключення з одного виду діяльності на інших.

    •  Ніколи не підвищуйте голос дитини, не вдавайтесь до залякування

    •  Спілкуйтеся з дитиною спокійним, але впевненим тоном.

    •  Оберігайте нервову систему дитини, обмежуйте впродовж дня ігри, заняття, які призводять до збудження нервової системи дитини.

    •  За дві години до сну пропонуйте спокійні ігри, види занять.

    •  Не карайте дитину статичним положенням тіла.

    •  Необхідно пропонувати дитині такі види діяльності, які б формували довільну увагу, сприяли закріпленню в її нервовій системі процесів гальмування.

    Меланхолік

    •  Виявляйте співчуття та повне розуміння почуттів дитини.

    •  Дитина важко переносить сильні подразники. Обмежте її новими знайомствами та іграми.

    •  Така дитина довго адаптується до нового колективу.

    •  Не допускайте підвищення голосу, окриків, непосильних вимог для дитини.

    •  Розвивайте у дитини комунікабельність шляхом гри.

    •  Допомагайте дитині під час виконання завдань, підтримуйте найменший прояв активності.

    •  Виховуйте волю, наполегливість і почуття власної цінності в колективі.

    8. Організовуйте періодично ситуацію успіху

    9. Змалку навчіть планувати свою діяльність, розподіляти роботу, щоб уникати навантажень.

    10. Тактовно та зацікавлено проникайте у внутрішній світ дитини, здійснюйте моральну підтримку, зміцнюйте віру у власні сили.

    Батькам для роздумів „Що робити?”

    Якщо ви, батьки, варті своєї обдарованої дитини, то погодитеся з більшістю цих тверджень:

    •  Я відповідаю на всі запитання дитини, наскільки це можливо, терпляче та чесно.

    •  Я поставила стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.

    •  Я не лаю дитину за безлад на її столі чи в кімнаті, якщо це пов'язано з творчістю і роботу ще не завершено.

    •  Я надала дитині кімнату або її частину виключно для її занять.

    •  Я показую дитині, що люблю її не за досягнення та успіхи, а такою, якою вона є.

    •  Я доручаю дитині роботу по господарству, яку вона взмозі виконати.

    •  Я беру з собою дитину в поїздки цікавими місцями.

    •  Я допомагаю їй спілкуватися з дітьми різних соціальних прошарків.

    •  Я постачаю дитині книги та матеріали для її улюблених занять.

    •  Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша за інших дітей.

    •  Я привчаю її мислити самостійно.

    •  Я регулярно читаю дитині.

    •  Я спонукаю дитину фантазувати та вигадувати різні історії.

    •  Я кожного дня знаходжу час, щоб побути з дитиною віч-на-віч.

    •  Я дозволяю дитині грати з різним мотлохом.

    •  Я ніколи не дражню дитину за помилки.

    •  Я дозволяю дитині брати участь у плануванні родинних справ і подорожей.

    •  Я навчаю дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.

    •  Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.

    •  Я вірю в її здоровий глузд і довіряю їй.

    •  Я допомагаю дитині бути особистістю.

     
    Категория: До уваги батьків! | Добавил: siveryanka (06.01.2015)
    Просмотров: 475 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar