Ступені порівняння якісних прикметників. Їх творення
Мета: розповісти учням про існуючі ступені порівняння прикметників, пояснити утворення вищого і найвищого ступеня порівняння прикметників, а також способи утворення простого і складеного найвищого ступеня порівняння прикметників, удосконалювати уміння учнів розпізнавати та утворювати ступені порівняння прикметників, виховувати в них любов до родини.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Хід уроку
Оргмомент
Оголошення теми, мети, завдань уроку Слайд 1
Актуалізація опорних знань учнів. «Чиста дошка» Слайд 2
– На які групи за значенням поділяються прикметники?
– Що називають якісні прикметники?
– Яку ознаку називають відносні прикметники?
– Які прикметники називають присвійними?
– Як довести належність прикметника до групи відносних?
Слайд 3
- Утворіть з поданими прикметниками словосполучення:
|